Продавець Kotelzip - запчасти для котлов, теплообменники битермические, измерительные приборы и толщиномеры розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1564 відгуків
Ищите теплообменники IMS? Тогда вам сюдаЖмите сейчас
kotelzip.com.ua
+380 (50) 703-35-63
+380 (68) 607-90-29
Кошик

Товщиноміри лакофарбових покриттів

Автомобільний товщиномір фарби - це вимірювальний прилад, який точно визначає товщину шару лакофарбового покриття (грунт, фарба, лак, шпаклівка). Заводське покриття автомобілів буде завжди менше, ніж покриття зроблене після вторинного кузовного ремонту елемента, таким чином можна з допомогою толщимера визначити чи був ремонт кузова автомобіля.

 

 Ми є офіційними постачальниками всіх толщиномеров, які представлені у нас на сайті. Якщо хочете купити товщиномір фарби з офіційною гарантією 1 рік, чекаємо ваших дзвінків. Всі товщиноміри з реальною гарантією, у випадку, якщо у Вас виникло питання по роботі приладу, ви звертаєтеся до нас.

Ми працюємо тільки з тими толщиномерами, в яких впевнені! Наші менеджери допоможуть вам купити товщиномір для авто під ваші завдання і бюджет.

 

І так, що таке товщиномір і як ним користуватися?

Товщиномір - це прилад, який вимірює товщину лакофарбового покриття (ЛФП), шляхом відображення від поверхні. Товщиноміри діагностують поверхню без порушення її цілісності і без шкоди для ЛКП. Товщиномір купити потрібно перед покупкою автомобіля як б / у так і нового, тому що нерідко, навіть в автосалонах зустрічаються автомобілі після кузовного ремонту, про що продавець, як правило, не повідомляє. Витративши 5 хвилин часу можна детально дізнатися, що було з кузовом автомобіля в період експлуатації: 
– Перекрашивались елементи кузова 
– Проводилося рихтование 
– чи Був ремонт у застосуванням шпаклівки і т. д. 
Будь-яка з цих робіт, буде відображатися на дисплеї товщиноміра та цифри чітко вкажуть на місце їх проведення, і серйозність виконання.

Товщиномір дозволить вам оцінити майбутню покупку і зробити вибір, пов'язувати свою долю з перевіряється автомобілем.

Як же працювати з товщиноміром і що він показує?

Товщиномір фарби показує товщину покриття на металі, однак, заводська фарба на сучасних автомобілях коливається від 70-160 мікрон зверху кузова і 30-100 на внутрішніх елементах (отвори, подкапотка і т. д.) Повторно забарвлені елементи 160-250, якщо застосовувалося грунтування 250-320, все що вище - це було шпаклювання та рихтувальні роботи. 
На різних автомобілях в залежності від марки і навіть моделі свій шар фарби, це потрібно враховувати. Факт, який дуже часто вводить в оману новачків - на заводський поверхні можуть бути коливання фарби від 20-40 мікрон, це все специфіка забарвлення і це потрібно враховувати при перевірки кузова товщиноміром. Так само при полірування кузова забирається шар лаку, а це може бути від 10-30 мікрон.

Види толщиномеров

– Магнітні товщиноміри. Як правило зроблені у вигляді олівця з магнітом, який може показати тільки кількість шпаклівки на кузові, вторинний забарвлення кузова вони не показують з-за низької інформативності 
– Цифрові тоолщиномеры. Вказують товщину ЛКП на поверхні кузова. Є кілька одиниць вимірювання, кожен обирає для себе більш зрозумілу — мікрон, кратна частка міліметра ( 1мкрн=1000мм) або в mils, кратна одиниці дюйма. Стандартні прилади працюють на залізо (Fe) більш просунуті працюють з алюмінієм (Al) який зараз широко застосовується. Будь товщиномір повинен калібруватися, відмінність тільки в частоті і процесі.

Короткий опис того, як працювати з товщиноміром:

1.Звичайно, найважливішим моментом, перед тим як перевіряти автомобіль, потрібно переконатися, що прилад відкалібрований правильно, заряджений акумулятор, або у вас є запасні батарейки, щоб не поставити себе зненацька 
2.Бажано, щоб автомобіль був чистий. До речі, якщо автомобіль все таки виявився пильним — це не проблема для товщиноміри, якщо ж кузов дуже брудний, краще очистити поверхню хоча б в тих точках, де ви збираєте використовувати товщиномір. 
3.Як показує практика, краще діагностувати автомобіль починаючи з даху, за статистикою вона менше всього страждає від ремонту, але це не є правило, так як були випадки забарвлення, наприклад, частини даху від подряпини гілки. До речі, на даху буде один із самих маленьких шарів фарби, трохи більше на капоті, і найбільший внизу дверей, але цей показник різний у залежності від марки, року випуску, країни виробника. 
4.Переходьте від елемента до елемента по колу, щоб не пропустити деякі деталі. 
5.Перевіряйте товщиноміром докладно ті деталі, над якими проводилися роботи, щоб з'ясувати ступінь їх складність. 
6.Не забувайте, що елемент кузова може бути замінений на новий, або поставлений з б\у автомобіля, бували випадки ідеального попадання в колір при використанні б\у запчастини. 
7.Один з головних моментів, які часто втрачають власники товщиноміра фарби — це діагностика прорізів, внутрішніх елементів кузова, склянок, лонжеронів і т. д. Тут проблем може бути більше, ніж знайти фарбоване крило або капот. 
8.Золоте правило - при вимірюванні товщиноміром його потрібно тримати чітко перпендикулярно поверхні, щільно притискаючи до кузова. 
9.Сучасні прилади не бояться перепадів температури, буд-то мінусова або жаркий час. 
10.Не забувайте про те, що є заводський допуск різниці в товщині фарбування кузова, вони можуть коливатися від 20-30 мікрон.

Чому варто купити товщиномір фарби?

Рынок автомобилей перенасыщен, особенно в крупных городах риск попасть в ДТП очень велик, множество автомобилей проходят через кузовной ремонт, при этом цена на вторичном рынке таких авто будет ниже, нежели, целый автомобиль, не добросовестные продавцы часто стараются скрыть такие дефекты, чтоб правильно их выявить, вам обязательно нужен автомобильный толщиномер краски.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner